That is so weird

Det var några saker som jag hade vanor att göra som mina amerikanska vänner reagerade starkt på och som de tyckte var konstigt. Jag säger inte att allt detta är "äkta svenskt", vissa är kanske det, men det är också kanske vara mina personliga vanor. De tyckte det var konstigt att jag:

-Åt pannkakor till middag
-Hällde mjölken före flingorna
-Åt ketchup till spagetti och klöttfärssås
-Åt med kniv till ALLT
-Hade smör på mackan

Finns säkert fler saker, men det är de som jag kom på just nu :)


I miss you guys


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hejsan!

Vill bara säga att din blogg är JÄTTEBRA!! Du har svarat på alla frågor och din blogg är superfin!



Hoppas du får en fin sommar! KRAM! :)

2011-06-22 @ 22:08:46
Postat av: sanna

Hej! Jag hoppas att allt är bra med dig ! , jag ha skaffa ny blogg på blogg.se ! så du vet omme! o du rösta på mina klänningar som jag lagt ut på bloggen! kram sanna

2011-06-23 @ 08:34:05
URL: http://sanniieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0