Future Plans

Fin bild! :) Bor förresten i Delta, inte så långt ifrån där du bodde innan och jag ÄLSKAR det. Ska du flytta tillbaks dit sen eller ska han flytta till Sverige? Om ni pratat om framtiden.

Tack! Åh, vad roligt att du också är i Colorado! Har varit i Delta och det är superfint där, vad roligt att du trivs :) Vi har såklart varit inne på framtiden, men vi försöker ta en dag i taget. Just nu har jag två resor inbokade till USA, en nu om några veckor och sen en i Mars, så detta år blir det mycket att resa emellan. Eftersom jag två år kvar på gymnasiet ännu (går tvåan nu) så är min pojkvän sugen på att komma hit nästa år och plugga, men vi får se hur det blir med den saken.

Det skulle såklart vara helt perfekt om han kom hit under mitt sista år på gymnasiet, men vi har absolut inga planer än, vi får se vad som händer och ta det som det kommer :) Men efter gymnasiet (om vi nu fortfarande är tillsammans) vill jag jättegärna flytta dit och kanske gå på college eller jobba. Jag vet iallafall att jag vill utomlands efter gymnasiet, se världen lite :D Tack för din fråga, har du eller någon annan fler frågor, fråga bara på!

Vi två på en nattklubb i min stad (han var även överlycklig över att kunna visa upp sitt leg och
att äntligen komma in nånstans och kunna köpa öl) haha det är ju 21 i USA ;)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Har bott i Boulder i 4 år. Älskar landet. Hoppas du har det roligt

2011-10-05 @ 16:37:42
Postat av: Emilia

Hej! :) Jag var över till USA och hälsade på CJ sju gånger, och han var i Sverige två gånger. Som längst var vi ifrån varandra fyra månader. Det var rätt tufft, men det går absolut om man vill!



Just nu är jag här på ett studentvisum (F1). Det är giltigt så länge jag pluggar på college, men går ut 2016!



Lycka till med allting!

2011-11-18 @ 23:47:26
URL: http://emiliaaj.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej My, hehe ja, Jag flyttade hemifrån när jag började första året på gymnasiet. :)

2011-11-23 @ 09:24:27
URL: http://sanniieee.blogg.se/
Postat av: sanna

Jajamen, Jag bor i Örnsköldsvik :)

2011-11-24 @ 15:59:30
URL: http://sanniieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0