We're gonna save the world tonight

Har haft ännu en underbar dag. Skolan var seg, är extremt skoltrött och vill att skolan ska vara över. Har två finals kvar sen är jag done! Skoltimmarna sniglar sig fram dock..Utan alla seniors i skolan blir det rätt tomt.

Hade Track Team Dinner ikväll och vi fick diplom och åt god mat. Och vet ni vad? Jag lettered!!! Det betyder att man var så bra i sin sport att man kan beställa en läderjacka (letterman jacket)! Tyvärr så är jackan väldigt dyr (230 dollar) så får se om jag köper den...

Kan inte fatta att det är 15 dagar tills jag åker hem. Det var ju nyss jag steg av planet! Galet..


Jag kommer sakna lilla Carbondale

Kommentarer
Postat av: alice

MY, det är 14 DAGAR KVAR!!!!!

2011-05-26 @ 14:09:47
URL: http://engladflicka.blogg.se/
Postat av: Ellen - College USA 2011

Va jobbigt det måste vara att åka ifrån ett ställe som man just har lärt känna, det är absolut inget som jag längtar efter

2011-05-26 @ 21:16:17
URL: http://ellenbratt.blogspot.com/
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Hur ska du och din pojkvän görs nu när du åker hem? Ska han med dig hit i sommar eller något? :))

2011-06-01 @ 22:11:16
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ligger Carbondale nära Lakewood? :) undrar eftersom jag ska till Lakewood nästa sommar för kanske 3 gången, och sedan ska jag nog dit som utbytesstudent. det är som ett andra hem. :3 undrar bara eftersom jag känner igen Carbondale ganska mycket..

2013-11-10 @ 11:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0