We can make forever feel this way

Onsdag. Gold day i skolan = Math, Photography, Journalism och Guitar. Dessa dagar (onsdagar, fredagar och varannan måndag) är väldigt chilla. Matten är jättesvår så har mycket problem med den, men annars gör jag absolut ingenting på gold days. Det är väldigt skönt, men det är lätt att bli uttråkad. Idag var en underbar dag dock. Matteprovet gick sådär, men resten av dagen var hur skön som helst. Jag blir genast på bättre humör när det är sol ute också. Det har varit soligt i några dagar nu (vi har haft regn i en evighet) och det börjar bli varmt, det ska bli 20 grader (celcius) imorgon! Ska plocka fram lite sommarkläder för nu är den äntligen på väg!

På fredag är det även Rams Day (Ram är våran maskot), vilket betyder att på förmiddagen gör man välgörenhetssaker runt om i byn och sen på eftermiddagen blir det en massa lekar och sånt. En rolig dag helt enkelt! Förra Rams Day var hur kul som helst, alla klädde upp sig i sin klass fäger, hoppas det blir lika kul denna gång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Klickade just in på din blogg och måste säga att den är jättebra!

Tänkte passa på att ställa en fråga till dig.

Jag skulle jättegärna vilja studera i usa ett år, men är orolig att jag inte klarar språket och skolan. Det verkar vara väldigt hårt tempo i skolan och svåra läxor/prov. Hur är det t ex att göra proven på engelska?

skulle du kunna berätta lite om hur det är med skolan i usa?

2011-05-08 @ 17:37:32
Postat av: frida

hej :) tycker det e super kul att du skriver medans du är i usa, för jag funderar på att åka men jag undrar om du måste gå om ett år när du kommer tillbacks till sverige? :) Fast jag åker nog hur som helst, det verkar Grymt kul! :D

ps. va fiin klänning du hade på prom! är det dyrt att handla i colorado, finns dt typ 4ever21? :)

2011-05-09 @ 11:50:16
URL: http://cannelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0