Announcments

För någon vecka sedan gjorde jag och en utbytesstudent från Danmark announcments, vilket betyder att efter första perioden och innan andra ropar man ut i högtalarna vad som händer under veckan. Det kan vara att tjejernas basketlag ska lämna in sina uniformer, att man måste registrera sig inför nya klasser inför nästa termin eller att det är lov snart. Jag har gjort det förut, men det är lika kul andra gången!

Visst snubblar man på ord och jag har uttalat ord fel flera gånger, men det är bara att skratta bort, alla gör misstag. Det är roligt iallafall!


Oj vilken konstig bild, men så här ser det ut när man läser upp announcments i kontoret

Som svar på en fråga jag fick, ja det är min pojkvän och ja han är amerikan. Han är senior på min skola :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan du inte berätta hur du och din pojkvän träffades och hur ni blev tillsammans? :)



2011-03-14 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0