Rodeo

Har varit på en äkta rodeo! Var på en några dagar efter att jag först kom hit, men det var den sista för året och nu kör de igång igen! I min lilla by är detta the place to be varje torsdagskväll hela sommaren. Även om man inte gillar rodeo så går de flesta dit för att socialize, träffa kompisar och så.

Sista lördagen i USA. Åker hem på torsdag. Känns väldigt konstigt och jag tror inte jag insett än att jag faktiskt ska åka hem snart. Det känns så overkligt. Det ska bli jätteskönt att komma hem och träffa alla och verkligen känna sig hemma, men samtidigt kommer det bli sjukt jobbigt att lämna allt och alla här. Jag kommer sakna det så fruktansvärt mycket!


Feenagh, Julia, Jag, Hailey, Mia och Sheija

Himlen var vacker den kvällen
 
Äkta cowboys

Kommentarer
Postat av: linda

åh vi ses i veckan älskade vän <3

2011-06-06 @ 00:00:22
URL: http://liindaslya.blogg.se/
Postat av: Amanda

Gud vad sjukt att du ska åka hem nu och att det är min tur att åka om 2månader.. Kommer liksom ihåg när du åkte!(läser din blogg)



Har det varit svårt att få vänner?

2011-06-06 @ 14:58:38
URL: http://amandasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0