Everyone dies, but not everyone lives

X-Games var awesome! Helt otroligt! Åkte dit på fredagen efter skolan och det var sjukt häftigt att se! Jag hade sett lite på tv innan, så att besöka samma plats var sjukt coolt! De hade gjort om mycket sen sist jag åkte snowboard där, byggt hopp och sånt, men det var häftigt, tänk att jag har sånt tur att bo så nära Aspen och Buttermilk! Jag åkte dit med några vänner och vi gick runt och kollade på allt tills vi tog bussen hem. Det var en skotertävling och skidhoppning/trix. Det är sjukt hur modiga alla är, skulle aldrig hoppa så högt...

På lördagen åkte jag dit vid ett på dagen och stannade tills på kvällen. Det var mer folk på lördagen och man fick pressa sig fram för att ta sig någonstans nästan och man fick hålla hårt i kompisar för att inte förlora dem i folkmassan. På lördagskvällen var det en liten konsert utomhus (även det gratis, x-games är gratis) där nån som hette Big Boi spelade. Visste inte vem det var, men det var helt okej. Gillade att vara på X-Games mer så ville tillbaka ganska fort. Väl tillbaka tittade vi på ännu mer tävlingar för att sedan pressa sig på bussen hem. Inte det lättaste när 40.000 människor ska på bussen - sammtidigt. Det fanns flera bussar och alla var fullproppade. Tillslut efter att ha köat ett bra tag och vi in i en buss.

Helgen var sjukt rolig och jag är så glad att jag fått se X-Games! Det var otroligt häftigt!


Julia, Jag och Lisa

X-Games!

Skotertävling

Sveriges flagga tredje från höger!

Mer bilder kommer senare. Måste sova nu, är helt slut. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0