If you don't live for something you'll die for nothing

Långhelgen har bara swischat förbi. Har haft måndag och tisdag ledigt, det var President's Day och lärarplanering. Det var helt underbart att inte ha skola och riktigt njuta av att vara ledig. Jag har redan berättat lite om mig helg, men kan berätta resten.

I söndags umgicks jag bara med kompisar och sov senare över hos en kompis. På måndagen umgicks jag med kompisar och gick till skolan för att ha "play meeting". Ja, jag är med i en till pjäs! Den är inte lika lång som den förra vilket betyder att den inte kommer ta upp lika mycket tid. Det är inte alls töntigt att vara med i en pjäs på min skola, och jag tycker det är ett perfekt tillfälle att öva upp säkerheten att agera och prata inför folk. Jag hoppas det ska bli kul!

Idag (tisdag) åkte jag snowboard i Snowmass. Det var underbart väder och så himla vackert. Jag önskar jag hade tagit med mig kameran för att kunna visa er, men min är ju sönder :( Att stå på toppen av Snowmass och titta ner över bergen är helt otroligt. Det är nog den vackraste platsen jag någonsin sett. Det är obeskrivligt.

När några kompisar och jag åkte och bowlade i fredags
 
Christian (utbytesstudent från Danmark), Lisa (utbytesstudent från Tyskland), Hailey och Willy

Raleigh, Liz, Christian och Emily


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0