Every moment spent with you is a moment I treasure

Sov ut för första gången på länge i morse, det var riktigt skönt! Har slarvat lite med sömnen denna vecka på grund av alla läxor så det var skönt att ta igen lite. Idag klädde jag upp mig som prinsessa! Rättare sagt, Askungen! En kompis till mig, Anna, erbjöd mig att komma till hennes jobb, som är en butik för barnkläder, och klä ut oss till Cinderella/Askungen och Jasmine (Aladdins flickvän) för barnen och ta kort med dem.

Vi fixade vårat hår på salong och fick sminket fixat. De hade köpt en jättefin klänning och glasskor (i plast) till mig. De satte upp håret i en knut och la på lite löshår för att få det att se större ut (jag har extremt tunnt hår). Det blev jättefint! De gjorde en liten pannlugg som jag inte gillade så mycket, men resten var fint! Hade hela 15 bobby pins (hårnålar?) i mitt hår! Och ingen av dem syntes utanpå! Vi hade en proffisionell fotograf där så vi fick ta lite bilder ensamma också så ska lägga upp dem när jag får dem!

Än så länge får ni njuta av solnedgången jag hade utanför mitt fönster för någon dag sedan.



I could stay lost in this moment - forever

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser fram emot en bild på Askungen! Vilken härlig vy från ditt fönster, ni ser fortfarande ut att ha lite snö! Annat är det här.... Puss

2011-02-20 @ 10:33:15
Postat av: alice

Ååååh, va roligt! Bilder My, bilder bilder!!

2011-02-20 @ 13:25:58
URL: http://engladflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0