Helg

Var på amerikansk fotbollsmatch i fredags och kom dit lite innan så hann se lite av uppvärmningen. Den var minst sagt...annorlunda.


Coola killar ;)

Har varit sjukt trött hela helgen. En hel skolvecka och sedan upp tidigt på helgerna. I lördags gick jag upp tidigt för att skypea med familjen. Senare på dagen åkte vi in till Glenwood och sedan Carbondale där jag var hos en kompis. Senare på kvällen var jag barnvakt till min värdsyster, det var inte så jobbigt, såg bara på film typ.

Idag klev jag upp tidigt för att åka till Rudai, vilket är den konstgjorda sjö vi var vid förra veckan. Den här gången fick vi följa med andra personer på en annan båt och det var askul! Har aldrig åkt på en båt som går så snabbt i hela mitt liv! Vi åkte även en sorts gummibåt efter båten - hur roligt som helst!


Min värdsysters kompis, jag och min värdsyster (som inte vill vara med på bild)

Imorgon är det picture day! Hjälp, måste bestämma vad jag ska ha på mig...

Nu väntar duschen och sedan sängen - god natt!

Kommentarer
Postat av: Familjen Fryxå

Det är så kul att läsa om alla dina äventyr. Snygga killar...hur gick matchen?

2010-09-13 @ 09:31:22
Postat av: Mamma

Vad kul det verkar vara i gummibåten! Lycka till med skolfotot!

2010-09-13 @ 19:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0