ROARING FORK!!!

Tänkte inte på att imorgon för er inte är imorgon för mig. Det är kväll här i iallafall och här kommer lite bilder m.m!

Var som sagt på min första fotbollsmatch (soccer) och volleyboll match!

Det var helt sjukt kan jag tala om. Vi spelade mot Basalt, som ligger ungefär 15 minuter från Carbondale, och de är min skolas (Roaring Fork) största rivaler! Det gick hett till och alla skrek och hejade, iallafall på volleyboll matchen. Det var mycket lugnare på fotbollsmatchen, kan visserligen bero på att vi förlorade med 5-1...Vi vann alla tre volleybollmatcher!

Vi har ett riktigt bra volleyboll team! Laget är uppdelat i tre kategorier, C-team, JV och Varsity. Varsity är de bästa och det var jätteroligt att se dem spela!

Det är lite roligt för våra skoluniformer för fotbollen ser exakt ut som Sveriges! Våra skolfärger är gul och blå och därför ser de nästan likadana ut.


Fotbollsmatchen!

Sverigetröjor!

Varsity Volleyboll i Basalts gympahall

Dalton - äkta school spirit!

Jag hejade såklart på min skola och deras "symbol"- RAMS!

Bland annat Zac (kompis) och Lisa (tysk utbytesstudent) var också där!

Jag rekommenderas att ni kollar vilken ljudvolym ni har innan ni kollar på detta videoklipp...

ROARING FORK!


Kan avslöja att jag hade hela fotbollslaget och footballaget bakom mig...

Justja, tänkte bara säga att även när jag inte har frågestund är nu välkommna att ställa frågor, fråga på bara :)

Kommentarer
Postat av: linn

Dalton och Zac var ju fan snygga!;)

2010-09-05 @ 15:48:04
Postat av: Jossan

aa va fin den första bilden var!

2010-09-06 @ 01:46:48
URL: http://yooess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0