Auktion

Idag var det auktion inför homecomming på vår skola! Det innebär att tjejer betalar pengar för att ha den personen som dejt på homecomming dance. Ungefär 10 killar var med och alla tjejer kom till aulan för att buda på dem. De kom ut en och en och visade upp sig och alla kunde buda - det var hur kul som helst! Det var sjukt livat och killarna bjöd verkligen på show! Nästan alla gör sport efter skolan och det get inga dåliga resultat kan jag säga!

De killar jag ens funderade att buda på gick för över 50 dollar vilket är way too much for me. Alla säger att man har roligare utan dejt och ingen har frågat mig än, så jag ska gå med några kompisar bara. Det är inte så stort att inte ha dejt på homecomming, de som har det är ofta tillsammans på riktigt.

En kille, som är sopmohre och inte ens är så jättesnygg i mina ögon, blev köpt för, lyssna här, 420 DOLLAR! Vilket är nästan 2900 kr! Man måste betala pengarna också för de går till Juniors Prom. Jag undrar hur hon ska ha råd att betala den summa pengar... För en dejt till homecomming! Man måste inte ens dansa alla danser med den personen, bara typ tre!


De som höll i showen, Dalton och Jake


The guys were workin' it!



Most even went shirtless, whohoo!

Imorgon ska jag vara modell för Blue and Gold day, vilket innebär att jag och några till ska visa inför skolan hur man ska klä sig inför den dagen på spirit week nästa vecka! Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: alice

ÅÅÅÅH, inte var dom fula inte nejnej!!! :D

2010-09-24 @ 08:20:48
URL: http://engladflicka.blogg.se/
Postat av: tessan

galet.. :D Jag funderar på att göra delstatsval och önska Colorado, vad tycker du är bäst/sämst med den staten? :)

2010-09-25 @ 00:07:47
URL: http://thezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0