Did you know that?

Jag är uttråkad och tänkte berätta lite mer om mig själv.

Visste du:
att jag vill ha – svensk mat
att jag lyssnar mest på - rock/pop
att jag pratar – mycket och fort
att jag inte gillar – bönor (de har bönor i ALLT här)
att jag avskyr när folk snackar – om saker de inte har med att göra
att jag gillar att – umgås med människor jag gillar
att jag alltid kommer att - komma ihåg detta år
att jag är hemligt förälskad i – Mountain Dew
att sist jag grät var - en vecka sedan
att min mobiltelefon är – på bordet bredvid mig
att när jag vaknar på morgonen – vill jag bara stanna under täcket och somna om
att innan jag går och lägger mig – loggar jag in en sista gång på facebook
att idag har jag – varit på skolan och övat till teaterpjäsen, ätit en underbar lunch på Fatbellys och gått runt på main street
att jag just nu tänker på – att jag är supertaggad på football matchen som börjar om en timme!
att i kväll ska jag – gå på football matchen
att i morgon kommer jag – gå på volleyball matchen och umgås med kompisar
att jag hoppas – att vi vinner!

Jag:
Är singel? Yes
Svär ofta? I Sverige: Ja! Här: Inte så ofta
Sjunger i duschen? Ja, ibland
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Nej
Skrattar åt dina egna skämt? Ja, annars skulle jag inte tyckt de var roliga
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Nej

Har du:
Piercingar? Två i öronen
Syskon? 1 + 1 värdsyskon
Jobb? Nej
För många vänner? Nej
Rymt hemifrån? Inte direkt
Färgat håret? Ja
Bra självförtroende? Det skulle jag väl säga 
Varit kär? Ja
Gjort något olagligt? Ja, men inget allvarligt
Somnat i skolan? Nästan
Brutit ett ben? Nej
Tappat bort mig i min hemstad? Haha, ja!
Sett en fallande stjärna och önskat? Japp
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja
Smugit ut utan lov? Nej
En hemlighet som ingen annan vet? Kanske det..
Sovit en hel dag? Nja, inte direkt
Somnat gråtande? Ja
Blivit generad inför folk? Självklart
Ätit musslor? Ja
Blivit kallad player? Nej
Färgat ditt hår svart? Nej


Vem/vilka:
Slog du senast? Min värdsyster haha
Fick du sms från senast? Julia
Pratade du med? Min värdmamma
Skulle du kunna göra allt för? Min familj och vissa av mina vänner
Kan du lita på mest? Ni vet vilka ni är
Vet mest om dig? Hmm.. Cecilia haha
Sov du tillsammans med senast? Julia och Lisa på vår junior trip

 

Vad:
Längtar du till mest just nu? Att kunna ta mig nånstans utan bil!
Ska du göra i helgen? Umgås med kompisar, fira halloween
Har du för kläder på dig? Jeans, t-shirt, kofta, uggs
Gjorde du igår? Var i skolan
Ska du göra i sommar? Komma hem till Sverige
Åt du senast? Brownie Sunday - underbart god!
Har du för mobil? LG
Vad köpte du senast? Godis
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Skrika och springa därifrån

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0