Fall Break!

Nu är det höstlov! Visserligen har jag ett väldigt kort höstlov, bara torsdag, fredag, lördag och söndag, men det är alltid nåt! Jag ska spendera nästan hela höstlovet i grannstaten Utah! Jag, min värdsyster och min värdmamma ska bila till ett ställe som heter Moab i Utah! Min värdpappa kunde tyvärr inte komma. 

Det ska tydligen vara jättefint där och vi ska campa och se fina ställen, så det ska bli roligt! Det är lite synd att jag inte hinner umgås med kompisar nu när jag har höstlov, men det har jag tid med sen, nu ska jag njuta av att besöka min andra stat i USA någonsin!


Ungefär där Moab ligger


Kommentarer
Postat av: linda

DEN FÖRSTA SNÖN HAR KOMMIT! och det är SNÖSTORM! saknar dig

2010-10-14 @ 12:00:58
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: Mamma

De blir ju jättekul att besöka en helt ny stat och få uppleva nya äventyr!

2010-10-14 @ 18:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0