ARIZONA!

Nu sätter jag snart iväg till Arizona för att hälsa på min bästa vän Cecilia som är utbytesstudent där! Vi har inte setts på över tre månader och jag är super excited över att få träffa henne igen! Min värdpappas mamma bor där så det var bestämt redan innan att vi skulle åka dit över thanks giving. Det är nästan för bra för att vara sant.

Imorgon (onsdag) vid lunchtid bär det av! Vi ska bila ner till en stad i norra Arizona innan vi bilar vidare till Phoenix. Vi ska fira thanks giving hos min värdpappas mamma och hennes familj och sedan på fredag får jag äntligen träffa Cecilia! Min värdfamilj bilar tillbaka på lördag morgon, men jag bestämde mig att stanna lite längre. Det kändes lite kort att bara hinna ses under en dag, så jag stannar hos hennes värdfamilj tills på måndag då jag tar flyget tillbaka! Jag vet att vi kommer få superkul och jag kan knappt vänta tills vi ses!


Saknar dig!!


Kommentarer
Postat av: Monica F

Ha en trevlig thanksgiving. Du och Cecilia kommer säkert att få en toppenrolig helg med mycket skratt och shopping.

2010-11-25 @ 10:32:59
Postat av: Mamma

Ha nu en skön helg tillsammans!!!

2010-11-25 @ 20:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0