Väntan

Jag väntar otåligt på min placering, den borde komma snart! Ska även ta tag i visumpapperna och ringa YFU på måndag och fråga var man kan ta bilden till visumet. Det var så skönt att vara klar med alla papper och nu får jag nya och ännu jobbigare papper att fylla i... Jippie...

Jag drömde föressten att jag fick placering! I drömmen fick jag placering i Michigan i en liten stad som inte ens finns i verkligheten, tror jag. Minns inte vad den hette... I drömmen hade staden först 300 000 invåndare som senare blev 30 000 pga att jag läst fel. Antalet minskade ännu en gång när min pappa läste pappret om placeringen och sa att staden bara hade 3000 invånare. Konstig dröm! En dröm som kommer bli sann kanske? Jag kanske hamnar i Michigan, vem vet!

Det har varit hur varmt som helst här i norrland, både idag och igår. Jag börjar bli lite orolig för min bästa kompis som ska till Arizona. Det är 20 grader här nu, där kommer det vara dubbla när hon åker dit i augusti! Och vi som tar på oss shorts och linne så fort det passerar 20 grader, fatta hur varmt det kommer vara där borta! Jag tycker det är lagom varmt med 20 grader, fast det skulle inte vara helt fel att hamna i Arizona ;)

Var ska jag hamna?





Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! visst kan vi länka! :D ha det bra!

2010-05-16 @ 13:26:10
URL: http://sofiiahedstroom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Självfallet kan vi länka! Jag lägger till dig!

2010-05-16 @ 15:18:49
URL: http://funandboring.blogg.se/
Postat av: Jonatan

Hahaha jag drömde också om att jag fick min placering för typ två nätter sedan!!!

2010-05-16 @ 22:08:31
URL: http://jontantantan.blogg.se/
Postat av: Ia

Hej! Känner igen den där otåliga känslan, ibland känns det som om man håller på att spricka :S Ska också iväg med YFU till hösten :D Kan inte sova på nätterna längre! Toppen blogg!!

2010-05-18 @ 16:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0