The Centennial State

En stat som jag verkligen hoppas på att jag ska hamna i är Colorado (The Centennial State, Den Hundraåriga Staten). Jag tycker det verkar sjukt fint där och vädret passar mig perfekt eftersom jag gillar både varma somrar och milda vintrar vilket Colorado har.

Jag vet att jag inte ska hoppas på för mycket, men hur kan man låta bli att ha förväntningar och förhoppningar om var man ska hamna? Det är ändå ett år jag ska bo där. Jag vet att jag inte kan sitta här hemma och dömma det, jag vet att jag måste befinna mig i landet och staden för att kunna avgöra om jag trivs eller inte. Vem vet, jag kanske får det bättre i en liten by i North Dakota än i Denver, Colorado? Allt berorende på hur invånarna, värdfamljen och hur massor av annat passar just mig. När jag tittat på ännu mer bilder är Iowa också extremt fint och det är säkrert alla andra stater jag har chans att hamna i också!

Eftersom jag redan fått en ungefärlig placering tycker jag det inte borde dröja länge innan jag fått min slutgiltiga placering! Jag håller tummarna varje dag - det är ju ändå bara dryga två månader bort nu till jag lämnar Sverige i ett år!

Denver, Colorado


Des Moines, Iowa





Kommentarer
Postat av: Anonym

Chill att jag hamnar precis utanför Denver då :D

2010-07-04 @ 02:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0