Skola

Jag har börjat fundera över vilken skola jag kan tänkas hamna i. Nu har jag inte fått placering än, men man kan ju drömma ;)

Den skola jag går i nu är väldigt liten, även för min stad. I den går ca. 120 elever. Jag hoppas på att hamna i en större skola, men inte heller för stor. Runt 1000 elever tycker jag verkar lagom. Då kanske det finns tillräckligt många aktiviteter att välja mellan att göra efter skolan. Hur som helst tror och hoppas jag att jag hamnar i en större skola än den jag går i nu, det skulle vara kul att prova något annat!

Angående om jag blir en junior eller senior så spelar inte det så stor roll. Det finns fördelar och nackdelar med båda. Det skulle vara coolt att få vara med på graduation, men var jag har hört är det vissa som får vara det även fast man hamnar som junior! Med tanke på min ålder och vad som är vanligast tror jag att jag kommer bli junior, men man vet ju aldrig!

Skulle det inte vara coolt att få uppleva när hattarna slängs? :)


Kommentarer
Postat av: Alice

Hej!

Ska vi länka?

Ha det bra :)

2010-05-12 @ 19:43:20
URL: http://aliceintexas.blogg.se/
Postat av: Jonatan

Sv: Haha tack så mycket hörre du:) Jaaa alltså det är lite små krångligt att fixa men om du har lite tålamod så går det enkelt:) Jag har först och främst lagt dit mina länkar separat i kodmallen så att säga! Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men jag har lagt en länk i kodmallen helt enkelt... För att sedan få de där underrubrikerna med Organisationsnamnen så lägger jag till den här kodraden <div class="navheader">Explorius</div> :) Hoppas det hjälpte dig något:)

2010-05-12 @ 23:05:39
URL: http://jonatantantan.blogg.se/
Postat av: Alice

Haha ojdå xD Antog att du hette något med K i efternamn bara eftersom ditt bloggnamn är det, ska ändra det nu :)

2010-05-13 @ 15:03:02
URL: http://aliceintexas.blogg.se/
Postat av: My

sv: Juste det heter du ju xD haha

Ska ändra det nu :P

2010-05-13 @ 23:14:24
URL: http://myusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0