Placering

Jag har fått placering!

Inte exakt var jag ska bo, men jag har fått ett område som heter Heartland! Det omfattar staterna North Dakota (ND), South Dakota (SD), Nebraska (NE), Colorado (CO), Kansas (KS), Missouri (MO), Illinois (IL), Iowa (IA), Wisconsin (WI) och Minnesota (MN)! Se kartan nedan.



Åh, jag kan inte fatta att jag äntligen fått en blid av var jag kommer hamna! När jag såg öppnade kuvertet igårkväll dunkade mitt hjärta nästan omänskligt fort och jag var nervös! När jag såg att jag fått det här området blev jag såklart jätteglad! Jag var förberedd på att jag skulle få desssa stater eftersom YFU hade sagt att det var väldigt vanligt att man hamnade i just detta område. 

Jag tycker alla stater verkar jättefina och ärligt talat så bryr jag mig mest om hur min värdfamilj verkar och hur invånarna är. Det kan vara jättemysigt att bo i en liten by i North Dakota, även fast jag helst inte hamnar mitt ute i ingenstans. Jag ska ställa in mig på att jag kan hamna var som helst och att jag förmodligen kommer hamna i en liten by. Det kommer att bli en omställning hur helst, men det är också därför jag vill bli utbytesstudent - för att uppleva nya miljöer, träffa nya människor och se nya platser! Just nu bor jag i Umeå, vilket är en lagom stor stad på ca. 112 000 invånare. Jag är lite av en storstadsmänniska, men det skulle vara mysigt att bo i en liten stad också.

Jag är superexcited och kan knappt berga mig tills jag får min värdfamilj och stad/by där jag ska bo!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis! vad roligt!! :D jag ska bo i colorado! :)

2010-05-27 @ 15:09:10
URL: http://sofiiahedstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0