Panik

Jag ringde YFU imorse innan jag skulle åka till skolan för att ställa lite frågor om vaccinationer. Jag håller just nu på att ta Hepatit B och jag undrade vad som hände om man inte hann ta alla doser innan man skickade in papperna. De sa att det var okej om man inte hann ta alla, de flesta gjorde inte det.

Samtidigt frågade han jag pratade med hur det gick med mina papper och när jag skulle skicka in dem. Han frågade vilket datum det stog på mina papper. Jag sa att det inte stog något och tog för givet att det gjorde det för alla. Han sa att det var en miss de gjort och att mina papper måste vara i USA den 1:a april. Det betyder att de måste ha papprerna på kontoret i Stockholm idag eller imorgon!

Jag fick lätt panik eftersom jag inte fyllt i alla frågor eller skrivit klart mitt "Host Family Letter". Jag hade trott att man skulle skicka in så fort man var klar, men så var tydligen inte fallet. Nu gäller det att skynda sig att fylla i allt ikväll och imorgon och sedan lägga det på posten. Hoppas jag hinner klart!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej, jag har länkat dig på min blogg! Jag ska också vara utbytesstudent i höst i USA! :D Så du kan väl länka mig också? :)

2010-03-23 @ 15:36:15
URL: http://kerstinc.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hej! Jag ska också till USA i höst :) Har länkat dig i min blogg, du får gärna länkamig också :)

2010-03-24 @ 09:13:51
URL: http://anneliiusa.devote.se
Postat av: Anna

Verkar som alla är på G med länkningar med varandras bloggar =)

Sååå jag passar på även jag. Åker också iväg till USA i höst, det vore kul om vi kunde lägga till varandras bloggar ?

Kram

2010-03-24 @ 20:34:38
URL: http://annakw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0