Yes!

Ja! Kollade precis vädret för i helgen då lägret är och enligt yr.no ser det ut som om jag lämnar ett regnigt och kallt Umeå för Stockholm med sol och värme! Jag hade ljugit om jag sagt att vädret inte spelar någon roll när man är på läger, jag borde veta, jag jobbar på ett just nu ;) Det är faktiskt mycket roligare om det är bra väder så jag får hålla tummarna!

Umeå


Stockholm



Idag skulle jag fixa ett brev som Ambassaden skulle ha för att skicka tillbaka mitt pass i. Jag gick till posten och förklarade vad jag behövde, men tjejen i kassan sa att det inte gick och man måste göra si och så - fattade inte ett ord om vad hon pratade om. Enligt henne var man tvungen att skicka ner brevet till Stockholm eller nåt, man kunde inte få det i handen med ett "rekomenderat porto" som skulle kosta 65kr. Brevet ska dessutom vara självadresserat så förstår inte hur det skulle gå till... Aja, jag får försöka igen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0