Q&A

En fråga :D

Hur långt tid tog det innan YFU ringde om intervjutid med dig efter att du skickat in din ansökan?
Ärligt talat kom jag inte riktigt ihåg exakt hur lång tid det tog efter jag skickat in min ansökan tills att de ringde. Jag kom ihåg att det blev nåt fel, jag råkade anmäla mig till att bli värdfamilj istället för utbytesstudent och därför tog det längre tid för YFU att ta emot min ansökan. När jag väl skickat in ansökan har jag för mig att det inte alls tog lång tid innan de ringde, jag skulle tro det gick ungefär två veckor. :)

Kommentarer
Postat av: F

Visst kan inte du bli en senior när du bara är 16 år, blir du då en junior eller? :)

2010-06-16 @ 21:25:08
Postat av: Josefin

hej :)Jag ska till Oklahoma som utbytesstudent, ska vi länka? :)

2010-06-18 @ 12:23:21
URL: http://josefinsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0