Värdfamilj

Jag vet nu lite mer om min värdfamilj och tänkte berätta lite om den!

Familjen består av en mamma, pappa och deras dotter. Jag vet inte åldern på föräldrarna, men dottern, min blivande värdsyster, är 11 år.

De bor på en liten ranch ca. 1,5 mil utanför Carbondale. De äger väldigt mycket mark och har 4 hästar, 2 getter, 2 hundar, 2 katter och 4 kaniner! Vilken tur att jag gillar djur om man säger så! Två av hästarna använder de som ridhästar och de andra två använder de som draghästar. 

Ridhästarna rider de western style, vilket är helt nytt för mig! Jag tror att western style är lite cowboy aktigt, men har ingen riktig koll, får kolla upp det. Jag har sett bilder på hästarna och de är så söta! Hästar är inte mitt största intresse, men jag har ändå ridit i 6 år och gillar det, så det ska bli kul att äga egna hästar!

Jag har mejlat lite med familjen och de är verkligen hur trevliga som helst! Jag är så nöjd med min familj! De svarar vänligt på alla tusen frågor jag har, hehe... Har även sett bilder på deras "bakgård". Den är enorm och sjukt vacker! Deras hus ligger mitt i bergen och det ser väldigt mysigt ut.

Jag kan knappt vänta tills jag får träffa dem och se mitt hus på riktigt!

Carbondale

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har sagt det förr haha, men åh vilken bra placering! :D

2010-07-07 @ 17:49:52
URL: http://elinoz.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Söt blogg, kolla gärna in min! XOXO.

2010-07-07 @ 17:57:25
URL: http://gustafsson.blogg.se/
Postat av: kristin

åh, du verkar ha fått en jättejättebra placering! hoppas du får bra år! :)

2010-07-07 @ 19:37:24
Postat av: elin

heej va kul att du fått en bra placering :D jag ska oxå åka som utbutesstudent, länka? :)

2010-07-07 @ 20:14:53
URL: http://elinonherway.blogg.se/
Postat av: Sanna

vad roligt att du ska åka som utbytesstudent. det blir nog en härlig upplevelse :) får hoppas på att du får ett bra år där ! :) vi får hålla kontakten så får du berätta hur det är :) kram.

2010-07-08 @ 12:01:03
URL: http://sanniiee.bloggplatsen.se/
Postat av: Sandra

Super vackert! Är avis :) Skönt med en så trevlig familj, gör att man känner sig lite säkrare. Ska bli spännande att följa ditt år :)

2010-07-08 @ 23:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0