Nödvändigt

Har precis fått papperna jag betsällde om ett ICA-bankenkort. Jag har hört att det är jättebra att ha ett sånt kort eftersom det inte kostar något att varken ta ut pengar eller dra kortet utomlands. Men vanligt VISA-kort får man vtydligen betala runt 40kr för varje uttag eller en betalning. Det är på väg ett ICA-kort till mig iallafall!

En annan sak som jag just köpt är en dator! Jag hade en laptop som bestämde sig för att krascha för någon månad sedan, precis perfekt timing till mitt utbytesår - not. Nu har jag iallafall köpt en ny som borde komma på torsdag, får hålla tummarna! Även fast jag inte ska sitta så mycket vid datorn (hoppas jag), är den bra att ha till att ladda in bilder som jag tar i och naturligtvis även till att skypea och hålla kontakten med Sverige från!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0