JAG HAR FÅTT PLACERING!

Jag kan inte tro det. Det måste vara ödet. Skrev ju för någon dag sedan att jag ville få min placering och nu har jag fått det! Gick runt i min YFU tröja i förrgår morse (slump även det!) och tog in posten och där fanns det! Ett litet brev från YFU.

Anledningen till att jag berättar om min placering först nu är att jag ville få det att sjunka in själv först och att jag skulle försäkra mig om att jag inte drömde.

Mina händer började darra och jag blev sjukt nervös när jag såg kuvertet! Jag visste att det var nu det gällde, jag visste att jag hade fått min placering. Visumpapperna hade ju kommit och jag väntade inte några andra papper, vad annart kunde det vara? Jag öppnade kuvertet långsamt och vecklade upp papperna. Först hittade jag inte var jag hade hamnat utan letade under förvirring efter ett statnamn eller en stad. Tillslut hittade jag det.

Jag ska till COLORADO till en by som heter Carbondale!!! Det ligger ungefär mitt i Colorado som ligger mitt i USA! Jag blev hur glad som helst och darrade i hela kroppen. Colorado är den stat jag hoppats mest på men som jag alltid skjutit undan på grund av att jag trodde att jag inte skulle hamna där, men nu ska jag alltså dit!

Det var först någon minut senare när jag ringde mamma och pappa som det slog mig att allt var verkligt! Jag började nästan gråta samtidigt som jag var så uppe i varv och exalterad att de knappt hörde vad jag sa! Efter samtalet rusade jag genast till närmaste dator och kollade upp var min värdfamilj bor! Enligt addressen så bor de ca. en mil utanför Carbondale som har drygt 6000 invånare. När jag menar utanför menar jag verkligen utanför. Jag ska på bo en ranch mitt ute i ingenstans! Men det är bara en mil in som sagt till Carbondale och jag har ju en eller två grannar så det kommer bli toppen! Jag blev liite beskviken först när jag såg hur långt utanför de bodde, men jag ska vara positiv och jag tror det här kommer bli ett toppenår! Jag ska ju till f***ing COLORADO!

Jag har inte kunnat tänka på något annat på hela dagen! Jag ska skriva mer om min värdfamilj lite senare. Nu är jag bara så glad att inget kan få mig på sämre humör!

Vackra Carbondale



Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad roligt! :D det verkar vara väldigt vacker där du ska bo, men hela colorado tycker jag verkar vara väldigt fint!! :D grattis!

2010-07-02 @ 22:52:24
URL: http://sofiiahedstrom.blogg.se/
Postat av: emma

så himla kul! :D grattis!

2010-07-03 @ 10:40:58
URL: http://ienannandelavky.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Gud, vad roligt! OCH JAG ÄLSKAR DEN NYA LAYOUTEN. Väldigt vacker och bilden på dig själv är mycket sötare, må jag säga! Grattis än en gång! Hoppas du skriver om värdfamiljen snart?

2010-07-03 @ 20:29:28
Postat av: Jenny

GRATTIS! Visste inte att du hade en usablogg :p har länkat den här istället för den andra nu om det är okej!

2010-07-03 @ 22:35:04
URL: http://utbytesstudent.se/blogg/jenny
Postat av: Jonatan

Alltså det verkar ju freakin' awesome:D:D JAG DÖR LITE PÅ DEN HÄR VÄNTAN!!!

2010-07-04 @ 14:07:31
URL: http://jonatantantan.blogg.se/
Postat av: Sandra

GRATTIS! :) Hört att det är underbart vackert där!!

2010-07-04 @ 23:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0