ICA banken

Fick mitt ICA banken kort idag! Nu måste jag bara klura ut hur jag ska använda det... Men det borde inte vara så svårt! Jag har även fått min dator som jag beställde för ett par dagar sen och jag älskar den! Det är underbart liten och lätt, fast samtidigt precis lagom och lätt att se saker på skärmen och stora tangenter. Perfekt för skolan i Sverige sen när jag kommer hem.

Förra läsåret fick vi datorer av skolan och var tvungna att släpa en 3 kilos dator till skolan varje dag. Bortskämt tycker ni, men efter ett tag blev det hur jobbigt som helst och man inte ha datorn längre. Nu kan jag ta med denna till skolan istället!

Jag får hoppas på lite mer pengar till USA i födelsedagspresent, jag fyller ju faktiskt år snart, den 19 juli närmare bestämt!

Ha en härlig sommarkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0