Det måste vara ödet

Idag fick jag ett paket (på min födelsedag dessutom!!) via posten av min värdfamilj!

Paketet innehöll en massa bilder (minst 40), lite kartor över olika skidbackar och några dagstidningar. Det är sådant man inte tänker på är roligt att ge bort, men det var så underbart att få! Jag blev så himla glad och började genast med att kolla igenom korten. Jag kollade igenom dem en gång och tänkte lite för mig själv att det var lite synd att jag inte visste vilka alla människor på korten var. Då vänder jag på ett av fotona och upptäcker att min värdmamma och skrivit förhand och förklarat vad och vilka som är på kortet! Och inte bara på just det kortet, utan på varenda ett av dem! Det var superfina bilder och de gjorde min dag. Speciellt glad blev jag över ett speciellt kort.

Min bästa kompis ska ju åka samtidigt som mig som utbytesstudent fast till Phoenix, Arizona, vilket jag säkert sagt förut. Jag har såklart tänkt åka och hälsa på henne på något lov och kollat in flygbiljetter och allt. När jag läser beskrivningen på ett kort på min värdsyster och hennes farmor på, visar det sig att min värdpappas mamma bor i Phoenix, Arizona och att vi ska hälsa på henne under mitt år!

Jag höll på att dö av lycka och tänkte att gud faktiskt måste vara på min sida ibland. Hur stora är oddsen liksom?

Det måste vara ödet.


Jag har aldrig trott på ödet, men det kanske finns ändå?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej=)

Ja absolut kan vi de :) vilken organisation? Du har säkert skrivit de i bloggen, men frågar ändå :P

2010-07-20 @ 13:40:02
URL: http://sofiar.webblogg.se/
Postat av: Pia

Hej My :)

Ska vi länka? :) Snygg blogg!

2010-07-21 @ 13:41:09
URL: http://occalifornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0