20 dagar

20 dagar kvar.

Det är sjukt nära nu. Jag är just nu på semester med familjen, men försöker blogga lite ändå! Jag har lite papper kvar att fylla i, men det ska jag klara av ganska fort när jag kommer hem.

Mitt största bekymmer just nu är hur jag ska få med mig allting! Man får tydligen bara ta en väska på 23 kilo, om jag skulle vilja ta med mig en till kostar det runt 400 kronor. Samtidigt får jag inte ta med mig för mycket, jag kommer förmodligen handla mycket där.

Jag funderar även på att ta med mig min snowboard eftersom min värdfamilj har berättat att de åker skidor en till två gånger i veckan! Men det blir svårt att ta med mig den så jag får se hur jag gör, har inte hittat någon stans där man kan skicka den via post eller nåt heller. Jag får även ta med mig ett handbagage så jag ska ta med mig så mycket jag får där. Jag hoppas det kommer gå bra och att jag får plats med allting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0