Volleyball

Kom precis hem från volleyball träningen som började 07.00 imorse. Volleyballen är kul, men har världens träningsvärk och kan inte röra mina underarmar utan nästan skrika rakt ut. 4 timmar träning igår fick konsekvenser. Jag har bestämt mig för att prova hur det känns nu i eftermiddag och sedan bestämma om jag ska fortsätta eller inte innan skolan börjar på måndag. Har inte riktigt hittat någon i mitt team att umgås med och de flesta är freshmens vilket är ganska litet, typ 14 åringar. Det är första gången på flera år jag blivit kallad lång av någon med mina 164 centimeter. Dessutom är det träning varje dag efter skolan 16-18 och macther på helgerna. Vet inte om jag orkar med det och skolan, de är superseriösa med sporter. Hoppas jag hittar kompisar även om jag nu lägger av med volleyballen. Annars har det inte hänt så mycket, volleyballen tar mycket tid med två träningar per dag tills skolan börjar.

Var på rodeo igår! Det var riktigt coolt att se och totalt annorlunda. Många cowboysar haha! Vissa saker de gjorde såg rent av farliga ut... Det var sjukt lerigt eftersom det regnat hela dan. När jag skulle till träningen precis innan regnade det så extremt mycket. Har aldrig sett det regna så mycket i hela mitt liv. Jag sprang från bilen till dörren till skolan vilket är typ 3 meter och blev genomblöt. Tröjan jag hade på mig är fortfarande blöt sen igårkväll! Sjukt.

Här är bilder från rodeon





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0