Ridtur

Idag var jag och min värdfamilj uppe i bergen på en ridtur! Det var inte med våra hästar dock, vi fick låna där. Det var hur häftigt som helst! Vi red upp högst upp på ett berg och hade underbar utsikt! Vi satt i sadeln i nästan 5 timmar, så jag kommer förmodligen ha lite träningsvärk imorgon, även om jag är van att rida... Har inte gjort det på hela sommaren. Här är lite bilder från ridturen!






Min häst - Patch

Vet att det är lite tråkigt att jag inte postar bilder på personer, men grejen är den att jag känner mig inte bekväm att lägga ut bilder på min värdfamilj utan att de vet om det. Har frågat lite om det, men inte får något riktigt svar. Hoppas på att kunna visa er hur min underbara värdfamilj ser ut snart! Jag känner mig verkligen som en i familjen och det var inte alls svårt för mig att anpassa mig! Vissa saker är svårare, men det går ändå bra. Inga problem hittils. Jag stortrivs!

Imorgon börjar skolan... Är lite nervös, men hoppas att det ska gå bra. Har varit med en tjej som är något år yngre än mig, men hon kunde hjälpa mig första dagen att hitta och så, så det känns skönt. Vi har visserligen inte samma klasser, men jag kan få hjälp till den första iallafall!

Kommentarer
Postat av: louise

wow vilka fina bilder! :)

2010-08-23 @ 17:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0