One week tomorrow

En vecka kvar imorgon!

Jag är så taggad på mitt år och det ska bli roligt att se något annat än Sverige ett år. Hur roligt det än blir därborta så kommer jag såklart sakna min familj och alla kompisar. Men jag känner att det här är bra för mig, det är det här jag behöver just nu. Jag kommer alltid ha min familj vid min sida och de äkta vännerna finns kvar för mig när jag kommer hem igen.

Jag vet inte hur det kommer bli när jag kommer dit och jag vet inte hur det kommer vara när jag kommer tillbaka. Allt jag vet är att jag ska göra allt jag kan för att så ett så underbart år som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

du kommer säkert få ett underbart år. tänker på dig! <3

2010-08-07 @ 07:11:52
URL: http://livingusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0