Nu är det nära!

Packar...Stressar...Packar upp...Packar ner...Letar en massa grejer...Åker till affären...

Varför väntade jag med allt till sista dagen?!

Imorgon bilar jag ner till Stockholm och sen på fredag bär det av!



Fick även en fråga! :D

Hur mycket kostar det att ta med en extra väska?
Det beror på flygbolag, men för mig som reser med Continental Airlines kostar det 350-400kr. Då får även den väskan väga 23kg. Jag tror man betalar kostnaden på flygplatsen tror jag, vi håller på att ringa dem för fullt för att ta reda på hur man betalar den :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åker också 13:e!!!! Håller utkik efter dig på Arlanda :]

2010-08-11 @ 15:38:35
URL: http://smultronfranprarien.blogspot.com
Postat av: Fam Fryxå

Hej(då) och lycka till i USA! Cecilia betalade för sin väska vid incheckningen (med kort). Vi ser med spänning fram att få läsa din blogg. Hoppas du hade hjälp av "resevågen".

2010-08-11 @ 21:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0