Måste packa

Nu är det bara 5 dagar kvar!!! Eller 4 egentligen, ska bila ner till Arlanda från Umeå på torsdag (65 mil, kul...) eftersom det inte gick några flyg några bra tider just den morgonen.

Jag är peppad som bara den men nu har även nervositeten börjat kännas ordentligt. Det är inte så att jag går runt och är nervös jämt, det är mer så att jag kan få nervös attacker och bli sjukt nervös helt utan anledning ibland. Jag sover även sämre, jag känner att jag inte sover så tugnt och lugnt som jag brukar. Men - man måste ju vara nervös! Annars är det nåt fel...

Imorgon ska jag börja packa. Har inte kunnat gjort det tidigare eftersom jag måste ju ha lite kläder kvar att använda också! Nu är det bestämt, jag ska ha två stora resväskor som baggage och en liten axelväska som handbagage. Jag ska försöka lägga in bilder på dem imorgon (jag vet att jag inte har lagt in så mycket bilder än så länge, men i USA - då ska jag definitivt lägga in mycket bilder!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0