11 dagar

Jag tyckte det var nyss jag anmälde mig som utbytesstudent och nu är det 11 dagar tills jag åker!

Jag kan inte fatta att tiden gått så fort! Har hunnit provpacka och det ser inte så bra ut... Packade ihop nästan allt jag skulle med (mest kläder) och de presenter jag köpt i en resväska. Den landade på 20 kg! Då hade jag inte ens packat ner skor!

Jag vet att man inte ska ha med sig så mycket, men jag får nog betala för en till väska... Hade inte ens lyckats få ner vinterkläderna som tar upp nästan en hel, stor resväska!

Jag är lite osäker på om man får ta med saker som lösviktsgodis (till värdfamiljen då) in i USA, jag skulle gärna vilja ha med det så får försöka kolla upp det. Någon av er kanske vet om man får ta med lösviktsgodis i bagaget?


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag är ganska så säker på att man får ta med sig det! :)

2010-08-02 @ 19:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0