When I look at you

Det går inte att lyssna för mycket på den här låten! Har haft den på hjärnan sen i lördags och lyssnat på den på repeat hela helgen! Den är värd att posta igen, även fast det är Miley Cyrus!



Jag ska ha dansuppvisning om 2 veckor och det går inte bra! Jag kan den verkligen inte och jag kommer stå där på scen och göra bort mig totalt. Det känns så just nu iallafall. Jag hoppas det kommer blir bättre.

Funderar på att köpa denna klänning från Gina Tricot till skolavslutningen, vad tycker ni? Jag hade tänkt ha den i sommar också, inte bara på skolavslutningen, då hade den inte varit värd att köpa ;)



Ikväll blir det Top Model och sedan Spårlöst! Har typ inget plugg alls och det är hur skön som helst! Sov även 10 timmar i natt så har känns mig pigg (nästan) hela dagen!

Efterlyser även en militärgrön eller en vanlig grön tröja till min dansuppvisning! Säg gärna till om du har en jag kan få låna!

Kommentarer
Postat av: maggis

Oh vad spännande med dansuppvisning! Det kommer att gå superbra^^ Jag ska dansa på kulturnatta och är hur nervös som helst inför det, så jag vet hur du känner! tihi.

2010-05-11 @ 19:00:50
URL: http://mysigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0