Första gången

Ikväll badade jag i en sjö för första gången i år! Det var i mina kusiners stuga som ligger precis bredvid en sjö. Vi bastade ett bra tag innan vi hoppade i och det var.. jävligt kallt måste jag säga, men när man väl var i var det inte så farligt. Vågade till och med doppa huvudet andra gången jag sprang i ;) Härligt att bada iallafall!

Såg även Dear John som var underbart bra! Den slog inte The last song, men den var fortfarande sjukt bra!

Jag trodde det skulle bli världens finaste väder idag och hade förberett mig på att ligga ute och bättra på (snarare få en) bränna, men det blev inte mycket tid i solen eftersom det förvann mystiskt bara någon timme efter jag satt mig ute. Aja, bättre lycka nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0