Fighting for a chance

Har länge velat ha en ny bikini som jag tittat ut, men tyvärr har den varit helt slut i H&M butiken i stan. Därför nästan tvingade jag min mamma upp på det andra H&M som ligger 10 minuter bort med bil. Jag åkte dit i mysbyxor och myskläder, hann inte ens bya om för de stägde 7 och vi åkte 20 i 7! När vi kom dit fanns det många kvar så jag provade lite snabbt för att kolla om den verkligen passade och det gjorde den! Senare när vi var på väg ut fick vi veta att butiken stängde 8 så vi hade inte behövt stressa, men det är sånt som händer ;) Så här ser den ut:




Snygg va? ;)
Den blir perfekt att ha i sommar, längtar!

Nu har jag lite matte att plugga, har matte nationella imorgon :( Det går inte att plugga så mycket, men ska ta en sista titt i boken och repetera lite vad vi gjort och så. Sedan är det bara att hoppas på det bästa :) De kunde ha gjort en roligare bok att ha matte i... Så här ser min tråkiga mattebok ut. De kunde åtminstonde ha lite bilder...



Jag får överleva ;) Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0