Beat me. Hate me. You can never break me.

Är fortfarande helt slut... Dansade till och från i hela 15 timmar i onsdags! Hade dansuppvisning och förberedelser inför den hela dagen och på kvällen blev det ännu mer dans! Var som en zombie hela dagen efter och somnade till och med på soffan när jag kom hem från skolan vilket typ aldrig hänt i mitt liv - att jag somnat på dagen.

Men inte var jag mindre aktiv för det inte, trots att hela min kropp kändes som gelé åkte jag till stan för att titta på artister som Ola och Apollo Drive på Rix Fm festivalen. Jag och mina kompisar kom inte längst fram för vi kunde inte tränga oss längre, men vi stog ganska långt fram vilket var kul!

Nu ska jag iväg till min morfar över helgen men familj och kusiner för att jobba. Jag ska sätta tallplantor - glamouröst va? Lite pengar inför USA för jag ihop iallfall, det är ju alltid något! Synd att jag missar yran, men det hade ändå inte varit så kul att gå nu när det typ regnar... Hoppas helgen blir kul iallafall!

Så här såg en av de outfits jag hade på mina två danser - militärkläder!






Kommentarer
Postat av: flippan the coolest

jaha näe jag förstod det när du inte svarade hehe. men du har ju mitt nummer, bara att höra av sig! : )

2010-05-29 @ 15:00:37
URL: http://annerif.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0