Take a deep breath

Denna dag har verkligen inte varit min dag. Skolavslutningsfesten ställdes in, köpte en hårinpackning som sög, räknade min lön som inte var som jag hoppades på, såg på Grey´s för att bli på bättre humör, men satt livrädd i ett hörn i soffan till det hemska avsnittet. Dessutom är det första dagen på somamrlovet och det regnar.

Nya tag imorgon! Förlåt alla människor som stått ut med mig och mitt superdåliga humör idag! Igår var en superrolig kväll och jag ska tänka på den så blir jag säkert glad igen!





"But baby don't cry
whatcha in a hurry for?"

Slow it down...
you move a little too fast
You take a deep breath

We are wild and young
We have just begun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0