#&%(¤/=)"(!

Nu är jag jävligt förbannad. Gick till frisören och betalade 500 spänn till en frisör som inte ens kunde klippa!

Jag gick till Clip där jag hört att det är bra, det är det också, det var bara det att min frisör var värdelös! Hon var inte otrevlig, hon pratade och ställde frågor och så, men hon var helt kall, log inte, helt utan personlighet och såg dessutom jätteosäker ut! När det var min tur satte hon direkt igång och tvätta mitt hår, jag är van att prata lite med frisören framför spegeln för att frisören ska få en idé om vad som behöver göras. Nu fick jag prata med henne om vad jag ville samtidigt som hon träffade mitt hår! Klippningen blev hyfsad, men den tog typ 15 minuter att klippa och sedan torkade hon det i typ en halvtimme! När hon skulle klippa luggen så tog hon inte en del vid framsidan av ansiktet, vilket jag först såg när jag kom hem! Ska inte klippa mig hos henne igen iallafall!

Det blev inte någon större skillnad i mitt hår, lyckades få bort lite slitna toppar. Bättre lycka nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0