Tisdag

Satt och tog en fika på Barista idag med Linda och Filippa där jag fick presentkort i julas. Det var riktigt mysigt fast de inte hade chai eller choklad så jag fick ta en smoothie istället. Tyvärr var den också en besvikelse och jag kunde inte ens dricka upp den utan det fick bli en bit chokladtårta istället. Tur jag hade presentkort annars skulle det blivit dyrt!

Skolan idag var ganska slapp, utom sista lektionen som var sjukt jobbig. På gympan i morse gymmade vi däremot och det var faktiskt kul! Hade aldrig kunnat drömma om att det fanns så många maskiner som man kunde träna så mycket olika muskler på... Kommer definitivt ha träningsvärk imorgon, känner redan nu att jag är slut i hela kroppen - och ändå tränade jag inte så seriöst...

Tänkte på det när jag satt och fikade, jag borde ha med mig kameran överallt, man vill ha bilder på när man tex. sitter och fikar som vi gjorde idag. Bara spontanbilder sådär. Jag ska börja ha med mig kameran mer nu!

Det går framåt och det är nästan så att man börjar vänja sig vid att gå upp tidigt... Fast bara nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0