In your shadow I can shine

Oj, oj, förlåt för att jag inte bloggat på länge! Orsaken är att jag faktiskt inte haft tid. Jag har varit sjukt upptagen, jag har knappt hunnit kolla facebook, då är man upptagen, haha! Nej, men denna helg har gått så himla fort och jag har hunnit göra hur mycket som helst! Fredagen var underbar, men vaknade med lite skavsår på fötterna efter den hårda natten ;) I lördags kom Cissi över och vi bara satt och pratade och såg High School Musical för 1254 gången, den funkar alltid! På kvällen gick jag över till Linda där Maggan också var och vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord i flera timmar tills jag var tvungen att börja gå hem vid midnatt. I dag blir nog en söndag där jag ska göra en massa saker som jag inte hunnit med i helgen! 

Nu kan jag säga att det är på torsdag! PÅ TORDAG! Shit, kan inte fatta att jag äntligen ska se dem! Det kommer att bli helt underbart, nu gäller det bara att få en bra plats också! Det är inte så bra att bara mäta 1.64 över havet alla gånger...

Hos Linda bakade vi "chokladsemlor" vilket består av chokladbollssmet som man gör till semlor och har kladdkakesmet som fyllning. Det var hur gott som helst, fast det kanske inte ser så gott ut..



Tack för alla söta kommertarer jag fått! Det uppskattas!

Kommentarer
Postat av: caroline

Åh vilken fin header :)

2010-02-28 @ 16:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0