Times are changing

Idag har jag köpt en ny snowboard! Jag har varit i behov av en snowboard hur länge som helst nu! Min förra är för kort och har egentligen alltid varit det. Nu kände jag att det var dags att hitta en ny - lagom lång, så jag har letat lite på blocket och hittade en skitsnygg! Billigt också! På bilden var den skitsnygg och när vi kollade på den i verkligheten också. Jag tvekade inte en sekund, jag visste att det var den här jag ville ha så vi köpte den, endast 600 spänn och använd en vinter, så gott som ny.

Det endra problemet var att på bilden och även när vi var utomhus på dagen då det var ljust såg den svart ut, jag hade aldrig en tanke på att den kunde vara en annan färg. Sedan när jag kom hem och den stog i köket under kökslampan så jag att den inte alls var svart, utan... lila. Det blev en liten chock och jag blev skitsur först eftersom det var en svart och endast svart bräda jag ville ha. Sedan insåg jag att den fortfarande var lika snygg, det var bara färgen som såg lite annorlunda ut i starkt ljus. Dessutom har typ alla svarta brädor så det kan vara coolt med en lila, skilja sig från mängden :P
Så om ni ser en tjej på en lila bräda svisha förbi i backen - då är det jag!






Kommentarer
Postat av: sylvia

Nice=D Har ståplats=D<333

2010-02-09 @ 22:39:39
URL: http://sschinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0