Lördagsmys

Kom precis hem från backen där jag provat min nya snowboard! Från början gick det skitdåligt men efter ett tag gick det mycket bättre! Den är jättehärlig att åka på! Jag provade min gamla snowboard efter jag åkt på den nya ett tag och det gick inte alls att åka med den då eftersom jag blivit så van att åka med den nya! Den gamla märkte jag först idag var dubbelt så lätt som den nya och väldigt svår att greppa i svängarna eftersom den inte har några stålkanter. Är sjukt nöjd med mitt köp iallafall! Det mystiska är att den ser svart ut i backen men i solljus blir den lila, haha.

Ikväll blir det filmkväll! Vi hyrde en massa filmer som vi ska se, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0