Exakt en månad kvar till...

...Tokio Hotel konserten i Stockholm! Kan knappt bärga mig! Kan inte fatta att tiden gått så fort! Som de flesta av er som läser min blogg vet har jag varit ett fan av gruppen väldigt länge, sedan Maj 2007 för att vara exakt. Jag skulle gå på konserten i Stockholm den 3 April 2008 men den blev inställd pga. att Bill var tvungen att operera bort en cysta på stämmbanden. Nu är det andra gången gillt och det kommer bli en otrolig upplevelse!

Nu börjar jag inse att jag verkligen ska till Stockholm och se dom. Shit, det är för bra för att vara sant! Låt den 4 Mars komma snart!






Kommentarer
Postat av: Sylvia

22 dagar kvar=D=D=D

Det kommer bli helt oförglömligt=D<3333

Längtar som fan<3333

Har du stå eller sitt?=)



Btw,jättegullig blogg=) Gillar din header skarpt=D<333



Liebe<3

2010-02-09 @ 12:29:27
URL: http://sschinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0