Don't you fake it

Har inte hunnit skriva så mycket på grund av att jag varit i stugan. Jag har inte varit där på hela vintern så det var skönt att komma dit och bara ta det lugnt ett tag. Jag pimplade till och med, men fick som vanligt ingen fisk...
Jag och syrran passade även på att bygga en snögubbe! Första gången på typ 10 år för mig? Fin blev den iallafall!



Påskharen hade däremot kommit med godis! Jag fick att helt ägg som var tänkt att räcka hela helgen, men det var nästan helst slut samma kväll, oops... Men gott var det!



Ikväll ska Cissi komma hit och vi ska bara ta det lugnt och se en äkta high school film! Vi ska ju snart åka så man måste ju se hur det ska bli! Haha, nej, det kommer såklart inte att vara som i filmerna, det är jag väl medveten om.

Lovade även att visa hur mina nya inköp såg ut! Den nya rosa sjalen är från Accent och Conversen är från Stadium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0