Sunny mood

Idag är jag på jättebra humör! Det har varit en superdag och soligt väder har det varit! Nu kanske jag är tråkig som pratar om vädret bara men det spelar faktiskt stor roll. Om det är regnigt och mulet blir man automatiskt på sämre humör.

Hade en lång men ändå härlig dag i skolan, fick för första gången använda datorerna till att anteckna, riktigt smart, man slipper alla miljarder papper som ligger och skräpar.

Hade en riktigt bra eftermiddag med glass i solen.
Ikväll blir det mys med Linda framför Idol, det var längesen!

Hoppas ni har haft en bra dag!

Jag passar på att lägga in Tokio Hotel's nya singel!

Kommentarer
Postat av: linda

detta måste göras om!

-tänk att han ringde!!!

2009-09-15 @ 22:05:37
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hejhej! Jag gillar verkligen den låten. har som fastnat för den

2009-09-17 @ 17:02:36
URL: http://elliiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0