No Fantasy

Puh, idag har det varit en lång dag... Vi gick från tjugo över åtta till fyra i skolan. Fast den sista lektionen var ändå helt okej, vi hade svenska och fick skriva på våra noveller, jag gillar att skriva så det var inga problem. Någor som jag stör mig på är att när jag skriver har jag ALLTID får kommentarer om att jag använder eller har fel tempus i det jag skriver. Detta är inget jag tänkt på när jag skriver, det kommer bara. Det är när jag ber någon annan läsa det jag skrivit eller när jag läser igenom det som jag ser det. Jag blandar hejvilt mellan dåtid och nutid. Och jag har ingen aning om varför. Jag menar, jag är ju svensk, det borde ju inte vara något problem? Aja, får jobba på det, kände bara för att dela med mig.

Det var svinkallt ute idag. Det börjar verkligen bli höst. Nu när hösten kommit inser jag vekligen vilken vacker årstid det är. Alla tusen färger ute... Det är bara så mysigt. Älskar att vara ute och bara ta en promenad på hösten.

Jag har precis insett att det snart är oktober. Jag tyckte det var nyss jag började gymnasiet. Tiden bara rinner iväg. Men det har varit underbart i gymnasiet än så länge, I love my class.

Just nu sitter jag och väntar på min mobil som ska komma i veckan förhoppningsvis! Längtar!
Hoppas ni har det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0