My baby

Min baby är beställd! Snart är den min! Äntligen, min gamla mobil har jag haft i tre år nu och den börjar ha gjort sitt. Nu har jag officiellt förått mitt kära Sony Ericsson för en Samsung. Det blev en touch till slut. En Samsung s5230 närmare bestämt. Enligt affären ska den landa i min brevlåda inom ett par dagar, så hoppas jag får den innan helgen! Can't wait!

Ska försöka plugga lite innan IDOL iför matteprovet imorgon *suck*. Det var inte så svårt kapitel så hoppas det går bra! Hade tänkt hinna träna idag också men tiden rinner bara iväg så det blir nog imorgon istället.
Här är en bild på mobilen som snart är min! Snygg va?


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Nice. jag vill också ha en ny mobil. Så jag håller på att spara. :)

2009-09-28 @ 19:29:18
URL: http://elliiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0