Monday, Bloody Monday

Så var det måndag igen. Och det har varit en bra måndag faktiskt. Ingen bloody måndag men jag tycker bara om meningen ;)
Blev lite stressigt i morse då jag försov mig tills det var en halvtimme kvar tills jag skulle åka = Smått panik.
Det gick bra iallafall och jag hann i tid.

Jag har kommit på att jag verkligen behöver en dataväska. Jag trodde den här väskan som jag har var stor men icke. Jag får inte ens ner hela datorn i den. Och tungt blir det också. Ska på stan på fredag så jag får kolla om det finns någon där.

Jag hade peppat IDOL ikväll men blev lite besviken när jag fick veta att det inte skulle gå idag...
Aja, life goes on ;) Men jag gillar faktiskt idol, det är kul att se på.

Försöker hitta någon bild på någon fin datorväska, men utan framgång. Jag får leta vidare helt enkelt.
Tipsa mig gärna om ni har några tips ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0